کوچولوترین زن دنیا

مطالب گینس و شگفن انگیز

Wowدارم از تعجب میمیرم

کوچولوترین زن دنیا

[تصویر: i7619_divstylepaddingleft12pxidnewsid330...art2s9.jpg]

خدایا شکرت میکنموای



نظرات شما عزیزان:

niloofar
ساعت21:06---23 مهر 1391
ah chendesh
پاسخ:اینطوری نگو گناه داره بدبخت این که خیلی بامزس


سوگند جووووون
ساعت19:38---4 مرداد 1391
نميدونم عزيزم مي واي توي ت باكس بنويس ولي همه دوستاي من ميان و نظر ميدن.

سوگند جون
ساعت11:42---24 تير 1391
سلام عزیزم من وبلاگم رو آپ کردم اگه خواستی بیا ببین نظر هم یادت نره.
پاسخ:حتما گلممممممممم
پاسخ:عزیزم هر چی تو وبت نظر میدم مینویسه کد امنیتی غلط است چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟


سوگند جون
ساعت11:23---24 تير 1391
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری میدونم که اینا مال کتاب گنیس هست من یه برنامه دارم که مطالب گنیس رو میذاری بیا تو وبلاگم و توی نظرات برام ایمیلت رو بنویس تا برات بفرستم تا چیز هایی رو که نداری به وبت اضافه کنی.
پاسخ:حتما سوگند جوووووووووووووووووووووووووون


بنده ی کوچیک خدا
ساعت14:18---23 تير 1391
سلام انوشا جون

وب جالبی داری عزیزم تمام مطالب تو دیدم ممنون که به وب من سر زدی اما عزیزم برای اینکه وبلاگت پر طرفدار بشه فقط نظر دادن برای دیگران کافی نیست حداقل مطالب وب ها را هم نگاه کن من تازه یک هفته نیست که این وب را درست کردم و فقط یک پست گذاشتم اونوقت توبرای من نظر گذاشتی که وبم همیشه الگوی تو بوده ؟؟؟؟؟ عزیزم ناراحت نشو خودت گفتی ایرادهاتو بهت بگم بازم ممنون
پاسخ:بازم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ 16:37 ] [ انوشا وسارینا ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::